Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

tisdag 12 maj 2009

Välkommen hem till Sverige!!!!



Igår fick jag ett sms av May där hon berättade att hon och Esbjörn hade kommit hem. De hade vart utomlands ett par veckor. Det var en trevlig sms att vakna till. Jag väntade ett par timmar sen kunde jag inte hålla mig så jag ringde upp May.Tänkte först att avvakta en dag så hon kan varva ner nu när hon precis har kommit hem. Men jag Ville höra allt , hur det hade haft det och vad dom gjorde.
Måste erkänna att jag har saknat henne. Inte för att vi bor i samma stad men det senaste tiden har vi haft kontakt via sms och ringer varandra då och då. Hon är en underbar människa lika så hennes man.
Förstår mycket väl varför min mamma tycker så mkt om dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar