Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

fredag 22 maj 2009

Lunch med Cissi och Gustav


Idag kom Cissi på besök med sin sötnos. Cissi bjöd på lunch ute på stan sen åkte vi hem till mig och drack kaffe. Vi hade tänkt gå lite på stan efter vi hade käkat klart men det började regna som bara den så vi bestämde oss för att åka raka vägen hem till mig istället. Robert hade inte hunnit åkt till jobbet när vi kom så han fick träffa Gustav innan han åkte iväg.
Nu har de precis åkt hem så jag är ensam här hemma med lilla Jumjum.
Robert jobbar kväll så det blir bara jag och katten hela kvällen så jag ska passa på att titta klart på mina få avsnitt jag har kvar av The Hills. Vi får se sen vilken serie jag kommer att slavtitta på kvällarna.

föresten.....jag och robban köpte en ny dator igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar