Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

söndag 10 maj 2009

Glad igen!

Jaha, nu är klockan nästan 3 på morgonen och jag är fortfarande vaken. Jag kanske ska sluta att skylla på att jag inte kan sova. Det är nog The Hills serien på nätet som håller mig vaken. Skit serie egentligen men det är lätt att man fastnar när man väl har sett några avsnitt.
För övrigt så måste jag säga att idag har jag mått mycket bättre. Känner mig glad igen och allt är som vanligt….
Idag åkte jag och Robert till Ikea och köpte lite små prylar till våran blivande bebis som vi hade missa att köpa sist var på Ikea, och så passade vi även på att köpa presenter till hans mamma som fyller år på måndag. Hoppas att hon blir nöjd med presenterna, för jag tyckte det var fint.
Sedan var det bara att åka raka vägen till Madde som väntade på oss. Hon har tagit över min gamla lägenheten i stan. Jag har fortfarande massa saker kvar i lägenheten så jag och Robert skulle tömma ur källan så gott det bara gick. Tyvärr fick vi inte med oss mina finfina fyra antik stolar jag har fått och lika så min cykel men det får vi ta med oss nästa gång när vi har med oss en släpvagn. Snällt av Madde låta oss ha mina prylar i källan ett tag till.

Nä, dags att sova kanske. I morgon är det en ny dag höll jag på att säga men det är redan Söndag. Ska bara maila över lite bilder till Cecilia som jag hade lovat! Sen ska Susselesuss sova ett par timmar.

Puss och kram


Tack så hemskt mkt Emma, Surin och lilla pussgurkan Dominic för vykortet vi fick från er då ni var i London.
vi har gått om varandra nu ser jag i telefon Emma men jag försöker att ringa dig igen i morgon. Så får jag höra allt roligt ni har gjort i London och kanske bestämma en dejt med dig och din lilla pussgurka till bebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar