Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

söndag 24 maj 2009

räddande ängel

Ha ha ha....det blev ingen picknick eller Liseberg. Istället åkte vi till Apoteket och köpte ett par heta svarta stödstrumpor till mig och sedan åkte vi en snabbis till Madde för att hämta lite post som fortfarande kommer till henne. I morgon får jag ta mig fksfkslk och kontakta adressändring.
Efter snabba besöket hos Madde åkte jag och Robert till Haltalottas krog och käkade mat. Jag åt varmrätt och efterätt, vilket var länge sedan jag åt så mkt på en gång. Men hur som helst vi hann bara komma till Kungälv så kände jag att jag fortfarande va sugen på ngt så R köpte en mjukglass till mig. Jag var mätt i ca 1h sedan fick jag hämta lite jordgubbar och grädde här hemma. Inte bra alls. Jag som har varit så duktig på att hållt vikten i balans under graviditeten och nu när det bara är två veckor kvar är jag som hungrigast. kommer säkert gå upp 10 kg nu ha ha... men tro eller ej mia jag har verkligen slutat med coca-colan.

Annars så har söndagen varit lugnt och skönt. Såg lite på tv här hemma tills min räddande ängel Maria skriver till mig på msn om att hon har hittat sidan på webben för att kolla säsong 5 på The Hills. Så nu har jag kollat klart på alla avsnitt. Det skulle vara bra om hon kom med att det finns säsong 6,7,8,9 osv.

1 kommentar:

  1. Snart är det våran tur att åka in och krysta! Hur känns det nu sådär inför. Du har ju varit lite skeptisk till själva födandet?

    Du får kolla in hos mig så jag ser att du läst detta! :)
    kram virrepirre

    SvaraRadera