Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

söndag 24 maj 2009

Söndag


Jag ger upp. Jag beställde fint väder tills idag men näää lagomt tills vi ska åka börja molnen visa vad de går för.
Det kanske får bli Liseberg istället. Femkamp med R. Jag ska minsan bli bäst på en gren som jag hade lite svårt med sist. Lyckades få 10 poäng på den medans alla andra hade över 100 poäng.

Annars så händer det inte mycket idag. Det är söndag, villodag enligt bibeln. Och enligt mig är det tv-kväll ;)
Har pratat med mamma, ska bli roligt för hon kommer till Göteborg på onsdag så jag får äntligen träffa henne lite. Vi ska passa på att fixa med lite blommor i våran uteplats som skriker efter ATT JAG BORDE FIXA OCH GÖRA LITE SNYGGT här ute!!!
och på torsdag ska mamma följa mig till barnmorskan, då får hon chansen att höra hjärteljud på min lilla bebis. Kul!
Pratade även med May idag. Alltid lika trevligt! Det verkade som de hade ganska fint väder i lycksele. Hon höll på att putsa fönsterna idag..kanske något jag också borde passa på att göra snart....kanske ber jag mamma om hjälp. Är så dålig på sånt. Känns som det blir alltid värre när jag har gjort ett försök att putsa mina fönster.
Nä, nu ska jag försöka att resa på mig..vilket är inte det lättaste. R är i duschen så jag får kämpa mig upp....
Adios!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar