Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

söndag 10 maj 2009

Söndag



Vart tog söndagen vägen?
Timmarna bara försvann, trots att jag inte gjorde ngt speciellt .
Vi var bjudna på kalas hemma hos Roberts mamma och hennes sambo Roland idag eftersom Elisabeth fyller år på måndag men de ringde om återbud för Roland är sjuk. Hoppas att du krya på dig snart Rolle!
Så jag stannande hemma hela dagen , och det kanske var lika bra för jag har känt mig lite lustig idag. Lite yr men det är nog för jag missade att ta mina järntabletter igår. Brukar må lite illa om jag har missat medicinerna nu.
Men det blev lite bättre efter jag hade ätit grillat med Robert och Willy.
Willy kom över dock utan sina två goa hundar för att grilla och kolla på fotboll. Tyvärr så förlorade ÖIS igen med 2-1. Det ser inte så lysande ut för ÖIS. Trots förlusten så hade jag en glad sambo hela kvällen. Han va så snäll att han åkte iväg och köpte mjukglass till mig bara för att jag var sugen på det. YEAS, jag är jätte bortskämd! Men hur ofta är man gravid?
Nu har jag inge mer att säga, dags att titta på några avsnitt av The Hills innan läggdags.

Puss och kram

PS! Hoppas att du sover gott fröken Andrén och drömmer söta drömmar om HUMHUM ha ha ha…
Saknar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar