Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 25 maj 2009

Tjuvtvättar mitt i natten


Klockan är snart 24 och jag är fortfarande uppe. Håller på att tvätta så jag har minst 1,5h kvar att vara uppe. Har varit extremt lat och inte orkat tvättat och kläderna har bara samlats i hög. Så jag passade på att tvätta efter 20 för då är den ingen som tvättar mer.
Annars så har det inte hänt så mkt här hemma. Jag och R tog det lugnt som vanligt. Fick lite fotmassage och massa mys lika så katten Jum-jum va på myshumör.
R kollade på fotbollen idag och som vanligt så förlorade ÖIS :(

Läste för en stund sedan Carros blogg och hittade ett jätte fint kort på henne och hennes goa Emilia.Gud vad tant Suss saknar dig! Du är en riktig glädjespridare lilla goa tjejen!
Tänk att barn kan göra en människa så glad. Finns inge bättre än barn...resten är bara skit.
Minns en gång då jag var så himla ledsen och precis när man mådde som värst så dök Sandra upp med sin lilla prinsessa....helt plötsligt va allt glömt och tant Suss var glad igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar