Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

lördag 9 maj 2009

Hormonerna spökar

Jag är ledsen och förvirrad. Hoppas att det blir bättre om ett par timmar efter jag har sovit ut lite.Ska försöka att ringa mamma så fort jag har möjligheten idag och prata ut med henne. Hon brukar ha bra effekt på mig när jag känner mig så här??????
Natten till går somnade jag inte förs halvsex på morgonen och hela går dagen blev katastrof. Kanske var det för jag inte fick min riktiga sömn. Men jag har svårt att tro att det beror bara på det. Nu är klockan snart fyra så det blir samma mönster som igår natt...bajs!

1 kommentar:

  1. klart det är bristen på sömn som gör dig ledsen och förvirrad om det inte hänt något annat! Frågan är varför du inte kan sova..är magen ivägen? Kan ju va skit svårt å hitta bra ställning när man e gravid..hoppas du kan sova snart igen! Ta hand om dig! Kudde mellan bena och under armen och under huvudet är nice! kram kram

    SvaraRadera