Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

torsdag 21 maj 2009

Piss väder

Nu var det några dagar sen jag uppdaterade min sida som ni ser. Min dator har lyckats dö för alltid nu. Sitter här och lånar Miafias dator. Hon är här på besök, men åker tyvärr hem idag. Hon kom i tisdags. Stackars Miafia. Hon som är van att träna och göra massa saker på en dag, kom till en seg,långsam höggravid Susanna. Det första hon ska göra när hon kommer hem idag är att ta en långpromenad med sin mami!
Ska vänta två timmar till sen ska jag ringa fröken Andersson och fråga om jag får komma och hälsa på henne och sötisen Alice efter jag har vinkat av miafia vid stationen. Har inte träffat Alice sen i måndags ;) Hon är tant suss favorit tjej.
På tal om favorit tjej så var Carro här och hälsade på mig från Örebro med sin 10 månaders bebis förra helgen. Åh Emilia är en sån himla go och glad liten flicka. Med massa energi. Våran katt jumjum saknar henne.Lika så jag :)

Undra vad det blir för väder idag?!? Igår hade vi stora planer på att spela brännboll,med ett stort gäng i slottskogen och så grilla på det. Men tyvärr, fick änglarna för sig att börja gråta lagomt innan vi skulle åka iväg. En efter den andra tappade hoppet.Istället blev det Liseberg, femkamp! Så alla var inte med. Jag var inte sådär jätte peppad att åka iväg till liseberg på tanken att väderet va så ostabilt och jag hade ont i fötterna och en grinig karl....eller var det jag kanske som var grinig? Hur som helst så lyckades Miafia få mig på bättre tankar och vi hade en kanon kväll på Liseberg. Mitt lag vann dock inte femkampen men jag är i alla fall stolt över att jag och Mia vann över Willy i två grenar. Men ni ska ej tro att han är dålig för han åkte hem från Liseberg massa priser. Och Jag och Mia med nada!!!

Nä dags för frulle snart....

Kanske köper en dator idag........(lycka)


puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar