Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

torsdag 18 juni 2009

Besök här på BB








Här är Kevin redo för att träffa flickvännen och hennes svärföräldrar ha ha ha




Ikväll hade Kevin besök av sin blivande flickvän Alice. Hon var som vanligt lika söt.
Kevins blivande svärmor och svärfar var det fräschaste mamma hade sett under hennes tid på sjukhuset.Annars är det bara tröttna och slitna MEN lyckliga föräldrar på BB.
Det är dags för mamma Susanna att boka en tid hos frisören så Kevin slipper skämmas över sin mammas.

Sedan kom även fröken Hertz på besök, direkt ifrån jobbet. Mamma blev lite sotis på vilka fina kläder hon fick ha på jobbet.Hon såg ut som en elegant flygvärdinna!
I morgon får vi troligen åka hem. Det ska bli otroligt skönt men också spännande.Mitt och Roberts liv kommer att aldrig mer se ut som det gjorde innan sist vi lämnade lägenheten.

Natti natti ifrån en lycklig mamma!



Massa fina presenter fick Kevin av familjen Niklasson. Jag längtar redan tills han blir liite större så han ha på sig sina fina bodys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar