Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

söndag 14 juni 2009

Prinsessans dop idag

Nu är söndagen snart slut! Robert och katten Jumjum ligger redan och Zzz.
Idag var det äntligen Alices dop. Det var en kanon dop. Trevligt att träffa Sandras familj och lika så Daniels. Sen fick jag ju träffa två kollegor från jobbet som är nära vän till Sandra, goa Lena och Carina.
När det var dags för fika så blev alla så imponerad över att Sandra hade dukat så fint. Hon och Daniel bjöd på jätte goda smörgåstårtor, prinsesstårtor och fikabröd som Sandra självklart hade gjort själv. Hon har blivit en riktig bullmamma. T om prästen kommenterade det när han höll i Alice i famnen och kände att hon var lite tung ha ha ha. Alice är som goast nu.
Måste skryta med att säga att Alice var den duktigaste bebis på dopet. Det va tre flickor som döptes men hon var den coolaste tjejen av dom tre. De andra två bara gapa och grät medans Alice sov under tiden prästen pratade en massa ointressanta saker och lagom när det var dags för henne att bli döpt vaknade hon upp som en solstråle. Hon skrattade och log hela tiden åt allt och alla. Det var mer än vad de andra två små tjejerna gjorde!



Två stolta föräldrar, Sandra och Daniel tillsammans med Alices gudföräldrar som är Daniels syster och hennes sambo ( ni får ursäkta men ni vet hur dålig jag är på namn)


Här har huvudpersonen, Alice Linnea Nicklasson




Här har vi den vackra kyrka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar