Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

söndag 14 juni 2009

Röda naglar!

Kan man ha röda naglar, när man går på dop?Fast å andra sidan spelar det ingen roll vad jag får för svar för jag har redan målat dom. Nu ska jag bara vänta tills de torkar så jag kan börja leta ngt att ha på mig. Lär inte ta så lång tid på tanken att utbudet är inte så stor när man är höggravid.
Kul det ska bli med dop. Har inte träffat Sandra och lilla Alice på säkert 2 veckor. Hon måste ha växt som bara den. Och Sandra lär vara brun som en peppakaka efter ha vart i Cypern med familjen en vecka. Hon lär vara läcker som alltid :)
Det är mer än vad en annan känner sig. Känner mig mer som en kossa, med röda naglar ha ha...
Nä dags att sätta fart........vi kanske hörs lite senare när jag har fotat lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar