Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

onsdag 24 juni 2009

Östra sjukhuset, Ikea och roligt besök


............................Pappas och mammas älskling................................


Igår var vi tre på Östra sjukhuset och Kevin fick göra hörseltest,blodprov och fick väga sig.
Han var så duktig när de skulle sticka honom sa inte änns pipp. Jag tror jag var mer nervös än kevin ha haha!
Efter det åkte vi till Ikea för att handla fyra små korgar och lite tvättlappar till Kevin. Det slutade med att vi fick äta frukost för andra gången, eftersom de öppnade inte Ikea förs 10 mer än restaurangen, så vi fick vänta lite. Men det slutade som alltid. Vi kom ut med mycket mer än vad vi hade tänkt köpa från början.





Idag har jag haft besök av Emma och hennes pussgurka Dominic och Cecilia med sin sötnos. Det var ju ett tag sedan jag träffade dom fyra så det kändes kul att få träffa dom igen. Det var ännu roligare nu när man själv har ett barn. Barnet som jag har längtat så....

När vi hade fikat klart var det grabbarnas tur att äta.


Storgrabbarna passade på att leka lite med varandra. Men det fattades två till i gänget. Den sovande bebis Kevin och prinsessan Alice.


Emma och Robert byter bebisar för en stund.

Det har varit rena julafton för Kevin idag, han fick så mkt fint! Förstå vad bebisar blir bortskämda. Fast man vet ju själv hur roligt det är att köpa bebis saker till andra.

Det här är ifrån Emma och Dominic!


Det här är från Cecilia och Gustav!

TACK, så hemskt mkt!!!!

1 kommentar: