Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

lördag 13 juni 2009

Dyra telefonräkningar



Sådär ja, nu har jag pratat klart i telefon med Mamma, carro, Robert och Mia. Man kan säga att jag är en telefonmissbrukare. Lägger ut måååånga hundralappar åt att prata i telefon. Men det kanske blir så när man gillar att prata och att sina vänner bor i Närke gör inte saken lättare. Då måste man ha en telefon :)
Minns när jag gick skola i Lycksele såhade jag en gång en telefonräkning på 15 000kr på två kvartal. Det är SANT, jag lyckades ringa för 15000kr. Men då var man ju extrem oansvarig och naiv heheh.Hur jag lyckades med det? Jo, första man gjorde efter skolan va att ringa pojkvännen i Kumla från mobilen. Och på den tiden var det dyrare att ringa till mobiler än vad det är idag. När mamma fick reda på summan blev hon tokig.ha ha Stackarn! Hon trodde väl att hon skulle få betala kalaset men jag fixade det.Fick ta min lön från de jag hade sommarjobbat på Tallbacka i Vilhelmina. Kändes surt men jag lärde mig en dyr läxa.Nu mera har jag haft som max 2000kr, men då har det varit lite extrema tillfällen då jag kanske måste ha ringt mkt till Brasilien eller så.

Nu är maten klar, Väntar bara på min fina sambo ska komma hem för jag är jätte hungrig.

1 kommentar:

  1. och jag laddar mobilen med MAX 150:- / månad..det du =)

    SvaraRadera