Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

tisdag 30 juni 2009

Skit hus!!!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh Skit hus då!!!! Varför skulle den bli såld av fel ägar?!?!?! Jag som hade redan ställt mig in på att Sandra och Daniel skulle flytta in till huset tillsammans med sin dotter Alice. Och att jag och Robert skulle åka till dom alla varma dagar med Kevin för att låta honom leka med Alice i poolen eller på vintern att jag och Sandra ligger i deras inomhus bubbelpool och tjötar medans våra gubbar tar hand om våra barn och beklagar sig att hon och jag är dyra i drift. Ha ha!!!
Piss tråkigt är det ju. Det var rena drömhuset de hade hittat. Men man förstår att den gick åt så fort och blev snabb affär för det var bra pris för allt man fick. Nu får man hoppas att dom hittar ett annat fint hus i närheten där vi bor.
Ikväll var de här på besök. Vi satt ute hela kvällen för inomhus går det inte att vara. Det är rena bastu här hemma hos oss. I morgon ska vi göra ngt åt det. För mitt förra försök att köpa fläkt hjälpte inte. Nu är det aircondition som blir plan B.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar