Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

lördag 20 juni 2009

Hemkomna från BB

Igår på självaste midsommar fick vi lämna BB och få åka hem med vår lille son. Han sov under hela bilresan och under vistelsen hos farmor och Rolle. De fick knappt chansen att se hans små blåa ögon.
Så medans han sov fick mamma och pappa äta jätte god mat och tårtan ska vi inte tala om. Det sägs att när man ama ska man låta bli jordgubbar men det sket mamma fullständigt i. Hon tyckte att hon var värd en stor tårtbit med massa grädde och jordgubbar!
Första natten hemma i huset gick hur smidigt som helst, Kevin sov bättre här än på BB´n. I morse var han så generös att han lät mamma få sova 3 timmar i sträck.

Idag fick Kevin besök av sin farfar och farbror. Det var så mysigt så! De hade med sig jätte fina presenter från dem och Maiken.

Gooood goood tårta som Farmor och Rolle bjöd på

Kevin fick jätte fina sängkläder av farmor och Rolle. Mycket passande till ett sovande barnbarn som var på besök.

Här kommer det mer gåvor som han fick av farfar och familjen. Det ska börjas i tid med bollar hos familjen Berg. Det såg Kevins farbror till att han fick sina tre första bollar.



Vi tycker att det är skönt att vara hemma och det verkar som vår lille son också trivs. Katten Jumjum är lite avvaktande men lite nyfiken. Hon vill nog se vad bebisen går för först innan den är godkänd för kattmys

2 kommentarer:

  1. åååhhh så söt han är!! Han ser stor ut tycker jag..de e bra de!! =)..lite hull ska de va!! =)=)..kraaam

    SvaraRadera
  2. Så fin han är:) Grattis igen! Får komma ner och hälsa på er någon dag, men är inte helt bra i min förskyldning än...

    Ha de bäst Kram Marina

    SvaraRadera