Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

onsdag 10 juni 2009

Förlåt mig!

Det var inte vattnet som hade gått. Och Jumjum har inget med det här att göra denna gång. Så jag fick snällt åka hem efter kontrollerna på Östra. Men som Robert sa:
-Det känns skönt efteråt att veta att allt är bra där inne. Fast man kanske hade önskat sig att pressa ut en liten bebis idag.

Virre ringde ikväll, vilket va kul att få höra hur det var med henne och hur dom små har det. Tycker hon verkar lite väl pigg för att ha precis fått en liten bebis. Men det kanske för att hon har så snälla pojkar som låter mamma sova på nätterna och är snälla på dagarna.

Ellie hörde av sig idag och lika så i lördags.Det är nästan som att vinna på lotto. På tal om lotto så skulle det sitta fint med några tusenlappar extra nu. Har sett så mkt fint som man bara vill ha.

Titti, om du läser detta så vill jag bara berätta att det blev jätte fint med ljuserna jag fick av dig här hemma. Hör av mig till dig i morgon, vi får se om du är upptagen eller inte :)


Natti natti mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar