Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

söndag 28 juni 2009

Söndags grillning

I morse när jag vaknade tänkte jag att jag skulle göra så lite som möjligt. Det var tänkt att vi tre skulle bara hälsa på Kevins äldsta farbror och farmor och sedan skulle vi bara ta det lite lugnt här hemma, ute och gå med barnvagnen, tvätta lite och kanske pyssla lite med mitt fotoalbum jag håller på att göra till min mamma bland annat. Robert tyckte det kanske lät lite tråkigt.
Så vad var inte mer passande än att Sandra och Daniel ringde och föreslog att vi skulle träffas och grilla lite här hemma hos oss. De var i närheten så det passade fintfint.
Maten var god men sällskapet var trevligare.
För varje gång jag träffar Alice så har hon utvecklats eller börja göra ngt nytt. Idag märkte jag att hon reagerar bra när man nämner hennes namn. Hon vänder sig där rösten kommer ifrån. Att leka tittut leken är himla roligt och spännande.

Kevin har börjat vara lite mer vaken nu. Idag började han skratta då och då när man pratade med honom och gosade.
Mammas finaste gullunge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar