Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

torsdag 18 juni 2009

Min älskling


Han föddes 17/6-2009 klockan 00:30
Vägde 3530 kg och är 52cm lång.

Nu i natt kl 24:30 är min älskling exakt en dag gammal.
Just nu ligger han och sover lika så pappa. Bra att R sover för vi har inte sovit så mkt.
Förlossningen gick bra, och det var inte så farligt som jag trodde att det skulle vara. Tvärtom! Jag var sååå duktig sa all personal som hjälpte mig och lika så kände jag själv. Med det är nog också mycket tack vare att Robert va hos mig och fanns där för mig och jag hade duktig personal.
Som jag sa till Titti i morse:
- Att ha ryggskott gör mkt mer ont än en förlossning. Fast och andra sidan så hade jag ryggbedövning och lustgas som lindrade smärtan jätte bra.

Nä dag och sova lite innan lillen vaknar och ska ha mat och byta blöja!

Vill tacka alla för dom jätte fina sms ni har skickat och för att ni har ringt! Tyvärr så jag har varit lite dålig på att svara i telefon och smsa för det är lite fullt upp just nu och jag missar ibland eftersom jag har det på ljudlös här på BB.

Skriver mer när jag får tid och lägger upp lite fler bilder när han är vaken.

kramar
Susanna

4 kommentarer:

  1. Grattis igen;)Vad fin han är!Kan tänka mig vad stolta ni måste vara:)Bra att din förlossningsupplevelse blev bra!Kram från mig och Emilia

    SvaraRadera
  2. Å, Susanna, vad fin han är....Grattis igen! Skönt att förlossningen gick fint...Kram

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att förlossningen gick bra. Verkar som om ryggbedövningen tog bra på dig!! Skönt, var lite orolig eftersom du är så smärtkänslig! Grattis till eran lilla Kevin! Massa kramar

    SvaraRadera
  4. Grattis..du var då snabb på att blogga..meeee like!!=)... hoppas ni får en underbar midsommar med er lille nu =)..kram på er!

    SvaraRadera