Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 8 juni 2009

Ikväll är det mammas pojkar på tv, måste se!


Här är den fina nallen jag ( eller rättare sagt min bebis)fick av tant Mia igår.
Tack så hemskt mkt! Passar perfekt i sängen. Lillens första nalle :)

Redan måndag och ny arbetsdag för många. Själv sitter jag här och inte gör så mkt nytta. Ska snart skaffa el legitimation och läsa på hur man gör när man använder det till att ansöker om föräldraledighet och se hur mkt/lite man får betalt varje månad. Alla jag känner säger att det är mkt mer smidigare än att skicka papper varje månad. Sen börjar det bli dags att fixa lite käk tills R kommer hem. Vi får stressa lite sen när han kommer hem ifrån jobbet för vi måste åka och hämta en bilstol till bebisen innan det stänger. Vid den tiden brukar det vara ganska långa köer i trafiken i Göteborg så det gäller att vara i godtid.

Idag ringde Cissi och allt var bra med henne och familjen. Så kul att höra lilla Gustav i bakgrunden. Han är en riktig go och glad liten grabb med massa energi. Hade inte varit så dumt att få lite energi ifrån han, ha ha!
Pratade även med mamma idag och det verkar som det är kallt i Vilhelmina. Tur att man inte bor så långt upp. Hon frågade vad jag skulle göra idag och jag berättade att jag skulle ta tag i och fixa lite i mina fotoalbum som jag har tänkt på att göra så länge men inte har orkat. Så det är bäst att jag gör det ikväll, så man kan stå för det i morgon när hon frågar hur det blev med projekten.

Igår kom vi hem ifrån Falkenberg som sagt och vi hämtade upp Mia det första vi gjorde. Willy och Mia skulle grilla hemma hos honom och det lät himla gott så det slutade med att vi hängde också på när han kom för att hämta Mia. Det var jätte gott med grillat och mycket trevlig sällskap. Fick ju träffa Willys två goa hundar och se hans mini hus innan det ska rivas. Han ska snart bygga nytt! Han har jätte mysig tomt så det kommer nog bli himla fint sen när han har byggt de nya. Ska bli spännande och se sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar