Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 29 juni 2009

En extrem varm måndag och besök av Marina

Nu har Kevin precis somnat. Så här tidigt har han aldrig somnat innan inför natten. Det känns att han börjar få allt mer dag och natt rytm för varje dag som går.
Idag var vi på långpromenad själva, det tog 2,5h. Under tiden som jag jag gick sov han som en stock medans jag passade på att prata med May i telefon,handla lite små prylar till lägenheten, gick en sväng till apoteket och sedan tog en sväng förbi Ica maxi på vägen hem.
Marina tittade förbi innan hon skulle till akuten och jobba. Hon hade med sig jätte fina presenter till Kevin från henne och så ifrån Karin och Johan. Tack så hemskt mkt. Längtar tills han får på sig kläderna. Han kommer se så tuff ut, mammas lilla gullunge.
Blev lite kär i Marinas klänning som hon hade köpt idag.Men såna kläder får vänta ett tag tills man har gått ner några mammakilon.

Nä, dags och duscha och sedan lägga sig och sova. I morgon kommer barnmorskan på hemma besök.


Missade att ta bild på när Marina var här idag. Så istället lägger jag ut ett kort ifrån Lördag då Titti var här på besök. En nöjd svettig kevin tillsammans med sin gudmor.
Måste säga att jag är mkt nöjd med kortet. Båda blev så fina tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar