Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

lördag 6 juni 2009

Grattis till Examen Titti!!!

Äntligen är det över och du har tagit examen! Som du har kämpat dom här månaderna. Jobbat 100%,flängt fram och tillbaka över hela landet men också hunnit med att åka lite utomlands också. Inte nog med det, studier på det också. Undra vad som är hemligheten till att lyckas göra allt så bra som du gör!Du är en SUPERKVINNA helt enkelt!
Du får berätta sedan vad du fick för fina omdömen av dina lärare. Nu kan vi säga att din sommarlov har börjat eller ?!
Tycker att du ska fira din examen som om det var studenten och du var typ 19 år idag :) Bästa presenten man kan ge sig själv. Känna sig super ung och läcker hehe.....

Nationaldagen idag, det ska jag och R fira genom att åka till Falkenberg. Prickar jag in rätt ( inte för att jag är känd för att passa tider eller pricka in rätt) så föder jag i morgon! Men chanserna är små.

Måste göra mig i ordning nu men jag lär säkert logga in mig här senare ikväll när R ska kolla på matchen mellan Sverige och Danmark Så mina vänner, ni får gärna ringa mig om ni har lust och snacka i telefon. Annas så sitter jag på nätet under matcher.

MIA, R sa att ica vann första matchen så vi får hoppas att dom förlorar denna match som dom håller på att spela nu he he.....


kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar