Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

onsdag 10 juni 2009

Vatten

Ska skynda mig att hoppa in i duschen nu och äta lite frukost innan Robert kommer från jobbet. Jag är lite osäker om vattnet har gått eller inte. Det var så pytteliten fläck så jag vet inte. Dom på Östra sjukhuset tyckte att jag skulle komma förbi på kontroll så jag gör det. För övrigt känner jag inga värkar eller så. Barnet i magen rör sig som vanligt och jag mår för övrigt bra förrutom att jag har tandvärk. Varför ska man ha ont just idag?! Jag som ville sova länge idag...skit också.
Vem vet, kanske är det snart dags att föda. Snart får jag äntligen träffa mitt barn!!! *lycka*
Och så hinner jag till Alices dop :)

Hörs så länge.....Robert är redan här ha ha
Här har vi lilla prinsessan Alice, som nu befinner sig utmlands med mamma Sandra och pappa Daniel.

1 kommentar: