Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

fredag 12 juni 2009

Skolavslutning och studenten.

Trååååkigt väder och tråååååkigt att det inte blev av någon träff med Madde, Emma och hennes pussgurka till son.Inatt hade jag en liten jobbig natt med lite värkar och tandvärk så jag har inte sovit så mkt. Idag är jag för trött och seg...och vädret hjälper inte till precis. Så jag va tvungen att avboka. Känns lite tråkigt när jag hade sett framemot att träffa dom. Menmen det går fler tåg. Men nästa gång har jag själv en bebis.

Många som slutar skolan idag. Tittis bror tar studenten, Mays barnbarn slutar 9:an och Carros lilla syster slutar också 9:an och ska börja gymnasiet till hösten. Grattis till er alla! Hoppas att det är finare väder i Lycksele och Örebro. För här i Göteborg är det bara regn.
Nä, nu får jag ont av att sitta så här för länge, måste gå och lägga mig en stund.
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar