Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

tisdag 9 juni 2009

Go morgon, go morgon!

Har varit vaken sen Robert åkte till jobbet, typ fem på morgonen. Fråga mig inte varför jag är uppe. Har redan hunnit äta frukost, kolla flera program på TV och hunnit skicka sms till dom som jag tror är vaken nu.Just nu visar dom ett program på femman om kändisarnas olika operationer genom tiderna. Man börjar undra om det verkligen finns ngt som är äkta hos dem?!?!



På tal om äkta så köpte jag massa kakor igår. Är tyvärr inte så duktig som Sandra och Ida som bakar och har sig hela tiden. För några år sedan tyckte jag att det var roligt att baka och tråkigt att laga mat, nu börjar det bli om byta roller. Eller så inbillar jag mig själv att det är roligt att laga mat nu när man går på föräldrapenning. Innan man hade sambo och väntade barn hade man bara sig själv
att tänka på och lite extra i lön, så det gjorde inte så mkt om man åt ute ett par gånger i veckan.
Är lite sugen på att färga håret nu. Har en hemsk ut växt, men frågan är om det är så bra att färga håret när man är gravid? Om du läser detta Elin får du gärna ge mig tips och råd. Finns ingen bättre frisör än du Elin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar