Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

torsdag 11 juni 2009

Onödigt

Ja det kan man lugnt säga. Robert fick gå ifrån jobbet vid kvart i elva för vi skulle träffa barnmorskan vid elva tiden,trodde vi. Efter ha väntat i ca 40 min i väntrummet kom en annan barnmorskan och undra om vi behövde hjälp. Förklarade att vi väntade på våran barnmorska. Det visade sig att det blev fel på bokning så hon väntade inte på oss förs kl 14 idag. Så nu måste vi åka tillbaks igen. Känns lite B faktiskt!
Idag fick jag prata med Sandra en snabbis. De har så gött utomlands så! Hon undrade om jag hade fått min bebis ännu. De kommer hem på fredag så då får jag höra mer detaljer på hur de har haft det.
På söndag är dopet. Robert skulle passa på att åka med sin mamma på lördag och köpa kläder så han kan ha det på dopet och sedan till sin kusins bröllop som är i juli. Medans de handlar kläder ska jag passa på att hitta någon present till lilla prinsessan.

I morgon är det fredag, då får jag besök av Emma och pussgurkan Domenic *skoooooj!* Nu var det ett tag jag träffade dom så. Och så kommer även Madde och hälsar på efter hon har tvättat och grejat hemma. Det blir en trevlig fredag med andra ord!

Du Mia, har goda nyheter att berätta till dig....ring mig när du får tid över på jobbet!!! hehehe

1 kommentar: