Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 22 juni 2009

Första promenix med barnvagnen idag.

I morse ringde barnmorskan ifrån BVC och presenterade sig och så fick jag berätta lite om hur förlossningen hade gått. Känns lite tråkigt att man inte får ha samma barnmorska man hade under graviditeten, men min nya barnmorska verkar också bra och trevlig. Fick iallafall bra intryck av henne via telefon. Vi bestämde att nästa tisdag kommer hon på hembesök.

För övrigt så tycker jag att för varje dag så flyter det på mer och mer. Idag gick jag och Robert till stan med Kevin. Det var hans första åktur med barnvagnen.
Som vanligt så sov han sig igenom hela utevistelsen så jag fick shoppa i lugn och ro medans Robert var lagom less he he. Men det blev en snabb shopping så jag kan knappt räkna det. Vi får hoppas att hela veckan fortsätter med fint väder.

Nä dags och kolla sina mail och sedan borsta tänderna och gå och lägga sig.
Inga sena nätter längre här inte.....

Man kan nästan börja undra om han tycker att det är lite tröttsamt att mamma jämt ska fota.
**gäääsp**

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar