Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 22 juni 2009

Kevin har badat för första gången


Igår kväll innan läggdags så fick Kevin bada för första gången. Jag har verkligen fått hålla mig för att ej bada honom innan. Men barnmorskan sa att man skulle vänta några dagar innan man badar dom små nyfödda.
Hur som helst så gick det hur bra som helst. Han kanske blir som sötnosen Gustav, älskar att bada!
Kevin va så nöjd när han låg där i vattnet och lika efter badet.
Titti ringde idag och berättade att hon kommer över på lördag. Längtar som bara den. Det blir en kanon helg känner jag på mig. Först kommer Mia på fredag från Örebro och så Titti på lördag. Ska bli så gött att träffa mina tjejer!
Det som fattar nu bara är mamma. Känns lite surt att vi ska bo så långt ifrån varandra. Men snart får Kevin träffa sin älskade mormor.
Världens bästa mormor och mamita!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar