Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

söndag 21 juni 2009

Kevin

Oj det är redan kväll. Förstår inte vart tiden tar vägen.
Och jag och Robert som ville ta en långpromenad med den lille, men vi får hoppas att det blir av i morgon istället. Det har regnat till och från hela dagen så vi har inte kunnat gjort så mkt än hållt oss hemma.
Kevins farmor kom förbi en snabbis med karin. Kevin var denna gång liiite roligare, han tittade upp lite då och då men sen var det bara mat som gällde.

Morgon mys med pappa


Sötnos


Kevin tillsammans med Karin

Sådär ja, nu har jag beställt två amningsbh ( med Mias hjälp), det stod att det skulle dröja max 6 dagar så man får hoppas att de håller de dom lovar för jag behöver akut.
När vi ändå har Mia på tråden så kan jag berätta att hon kommer på besök på fredag- söndag. Många undra säkert nu vad sjutton va värst va hon har börjat åkt ner till Göteborg. Ni kan bara gissa vad som lockar....inte är det då jag.

Ikväll blir det massa mys och så fotboll för både mig och Robert. Håll tummarna nu att Brassarna vinner nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar